وبلاگ زبان آموزان

یادگیری آسان زبان انگلیسی

وبلاگ زبان آموزان

یادگیری آسان زبان انگلیسی

معرفی بهترین منابع کتاب+نرم افزار+وب سایت آزمون آیلتس برای کسب نمره +۷


اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره ای بیشتر از ۷ کسب کنید حتما این پست را بخوانید. در این پست بهترین کتاب ها، بهترین نرم افزارها یا اپلیکیشن های گوشی موبایل و بهترین وب سایت ها برای یادگیری تکنیک های آیلتس و بطور کلی زبان انگلیسی مورد نیاز برای کسب نمره عالی در این آزمون را به شما معرفی می کنیم.

این منابع بر اساس تجربیات موسسات خارجی معتبر برگزار کننده آزمون IELTS معرفی شده اند. منابعی چونIHABERDEEN, MAGOOSH و خود وب سایت سازمان برگزار کننده آیلتس یعنی Britishcouncil. ضمنا نظر تنی از اساتید باتجربه زبان انگلیسی داخل کشور را نیز جویا شده ایم. در واقع این منابع بهترین منابع برای آمادگی آزمون آیلتس انگلیسی هستند. قبل از اینها هم فرض می کنیم که می دانید تفاوت آزمون آیلتس و تافل چیست؟

نکته بسیار مهم قبل از آمادگی آزمون آیلتس: برای موفقیت در آزمون آیلتس شما باید زبان عمومی خود را در ابتدا تقویت کنید چون آیلتس چیزی نیست جز همان زبان عمومی یا آکادمیک بعلاوه چند تکنیک آزمون. پس منابع معرفی شده زیر عمدتا جهت تقویت تکنیک های آزمون هستند. برای تقویت عمومی زبان خود از این بسته های آموزشی کاملا مطالعه شده و علمی استفاده کنید هیچ نیازی به کلاس ندارید

۱- بهترین وب سایت های آموزش آیلتس

وب سایت های آنلاین معمولا بعنوان مکملی در آموزش آزمون های زبان های خارجی استفاده می شوند نه منبع اصلی. ضمنا عمده وب سایت های معتبر آموزش آیلتس یا تافل، رایگان نیستند و مجبورید مقداری هزینه آزمون آیلتس را برای استفاده بپردازید. ضمنا این وب سایت ها ممکن است یکپارچگی و انسجام لازم برای آموزش را بدلیل نبود تحقیقات کافی نداشته باشند. بهرحال این وب سایت ها طبق تجربیات مختلف بهترین وب سایت های آموزش آیلتس هستند:

موسسه زبان سفیر گفتمان

آزمون آزمایشی آیلتس هر ماه دو بار به صورت کاملا شبیه سازی شده از آزمون IELTS، با در نظر گرفتن تمام مراحل آزمون (شامل پر کردن پاسخنامه ها، دستور العمل های روز آزمون، شماره داوطلبی و جزئیات دیگر) برگزار می شوند تا امکان سنجش نمرات IELTS در آزمون بین المللی را بدون دردسرهای ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم نماید.

 وب سایت رسمی IELTS

 این وب سایت در واقع وب سایت رسمی آزمون آیلتس است و منبعی عالی برای آشنا کردن خودتان با نحوه برگزاری امتحان می باشد. آزمون های آزمایشی متعدد و مفیدی در این وب سایت وجود دارد، از نمونه سوالات آزمون هرچند قدیمی، نحوه ثبت نام در آزمون، نحوه پیدا کردن یک مرکز آزمون یا Test center و …

 وب سایت آیلتس سیمون

این وب سایت توسط یکی از کارمندان سابق موسسه برگزار کننده آیلتس اداره می شود و نکات خوبی برای موفقیت بیشتر در آزمون آیلتس در اختیار شما قرار می دهد. بصورت روزانه آپدیت می شود و هر روز یک درس برای یادگیری قرار می دهد. تعدادی از منابع موجود در آن رایگان هستند و تعدادی هم نه! می توانید در بخش subscribe ایمیل خود را وارد کنید تا دروس را بصورت روزانه به ایمیل شما بفرستد. سایت جذابی است.

آدرس وب سایت آیلتس سیمون

 وب سایت آیلتس بادی

این وب سایت عمدتا بر جنبه Vocabulary و Grammar آزمون آیلتس می پردازد. جنبه لغت دانی و واژه های آزمون آیلتس و یادگیری گرامر آن در هر چهاربخش آزمون بسیار مفید است. بسیاری از موضوعات موجود در این وب سایت قابل دانلود کردن می باشند.

آدرس وب سایت آیلتس بادی

 کانال یوتیوب آیلتس لیز

اگر کاربری هستید که بصورت تصویری بهتری می آموزید، پس این کانال برای شما مفیدتر است. آموزش هایی که در این کانال ارائه می شوند در باره تکنیک های عمومی در آیلتس هستند هرچند از پختگی کامل برخوردار نبوده و بیش از حد ایده آل گرایانه هستند! ضمنا ممکن است بخواهید بدانید که بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

آدرس کانال یوتیوب آیلتس لیز

 وب سایت IH London blog

این وب سایت توسط یک موسسه معتبر آموزش آیلتس در انگلستان اداره می شود و نکاتی که مطرح می شود بسیار دقیق می باشند. آموزش ها در این وب سایت نسبت به چهار وب سایت بالا مختصرتر و دقیق تر می باشند هر چند باید هزینه آنها را هم پرداخت کنید.

آدرس وب سایت IH London blog

۲- بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های موبایل برای آمادگی و کسب نمره عالی در آزمون آیلتس

نرم افزارها و اپلیکیشن ها بهترین راه یادگیری زبان های خارجی هستند. به این علت که حواس بیشتری از شما را درگیر می کنند و با ترکیب فیلم، اشکال و صدا، ماندگاری مطالب را در ذهن شما به شکل چشم گیری افزایش می دهند. با ترکیبی از نرم افزارها و کتاب ها هیچ نیازی به کلاس های حضوری برای آمادگی آزمون آیلتس نخواهید داشت و می توانید براحتی نمره بالایی در این آزمون کسب کنید!

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Ielts Complete آیلتس

این بسته آموزشی ، جزء مجموعه ای جدید جهت آماده سازی داوطلبان آزمون «آیلتس» می باشد‏.‏ به بهترین شکل ممکن، تمرینات کلاسی امروزی را با موضوعات جوان پسند و جذاب ‏‏مهیج‏‏ ترکیب می نماید‏.‏ به گونه ای طراحی شده که «تفکر پرسش گر» را برای آزمون «آیلتس» به داوطلبان معرفی می کند‏.‏ راهکارها و مهارت هایی عرضه می کند که دانشجویان را در مسیر کسب بالاترین امتیاز در تمام قسمت های آزمون، راهنمایی خواهد نمود‏.‏

  • قابلیت آپدیت روزانه
  • ایجاد فضای کلاس مجازی
  • نمودار آماری از میزان پیشرفت
  • آموزش از طریق فیلم های مرتبط با دروس

خرید نسخه کامل این نرم افزار جامع که بر اساس بهترین کتب آموزش آیلتس طراحی شده است.

اپلیکیشن گوشی موبایل British Radiosاندروید و ios

اپلیکیشن های موبایل معمولا فقط زمان یادگیری شما را افزایش می دهند چون تحقیق شده و با دقت طراحی نشده اند ولی این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن هاست که شما را با موضوعات متنوعی که در بخش های ۴ گانه آزمون آیلتس مطرح می شود آشنا می کند. فقط کافی است که به کلیپ های صوتی آن گوش کنید آن هم در زمانی که بیکار هستید !

لینک دانلود برای اندروید

لینک دانلود برای آیفون ios

سایر نرم افزارهای آموزش آیلتس

در حال حاضر بهترین نرم افزارهای آموزش آیلتس همین هایی هستند که در این آدرس می بینید و نمی توان به سایر نرم افزارها اطمینان کرد آن هم در زمینه آزمون مهمی همچون آیلتس. ولی می توانید بصورت عمومی از متریال ها یا نرم افزارهای معتبر استفاده کنید تا خود بخود آمادگی تان برای آزمون آیلتس هم افزایش یابد و بعد به کمک کتاب های زیر، با تکنیک های آزمون آشنا شوید.

اگر باز هم به نتیجه ای نرسیدید حتما این پست را بخوانید: ۵ تا از بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

۳- بهترین کتاب ها برای آمادگی آزمون آیلتس

کتاب ها در کنار نرم افزار بهترین متریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی هستند و در آزمون آیلتس هم همینطور هست.

کتاب official IELTS Practice Materials  ۱ and 2 نمونه سوالات آزمون

مسلما یکی از بهترین کتاب های موجود برای آمادگی آزمون آیلتس می باشد که توسط موسسه معتبر British council Cambridge استرالیا منتشر شده است و از نوع نمونه سوالات آزمون آیلتس می باشد.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS نمونه سوالات آزمون

این کتاب توسط Cambridge University Press منتشر شده است و بهترین راهنما برای معرفی ساختار آزمون آیلتس و نمونه سوالات می باشد.

کتاب Kaplan IELTS Premier with 8 Practice Tests ویرایش سوم استراتژی ها و تکنیک های آزمون آیلتس

کسانی که در آزمون آیلتس نمره بالایی کسب کرده اند قطعا با کتاب معروف به کاپلان آشنایی دارند. کتابی که سطحی بالاتر از متوسط را ارائه می کند و تکنیک های بسیار کاربردی در زمینه های چهارگانه شنیداری، و… در آیلتس به شما ارائه می کند.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS تکنیک های آزمون آیتلس

این کتاب هم مانند کتاب کاپلان تکنیک هایی بسیار کاربردی برای کسب نمره بهتر در آزمون آیلتس ارائه می کند و دست کمی از کاپلان ندارد. انتشارات Cambridge University Press بیشترین تلاش خود را کرده است که کتابی بی نقص در این مورد ارائه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.